poniedziałek, 19 listopada 2012

Pożegnane

Oto i kolejna porcja pożenanych przeze mnie w ostatnim czasie produktów.
Ostanio zużywania idzie mi jakoś wolniej, ale co jakiś czas udaje mi się opróżnić jakieś opakowanie.

1. Alttera - peeling ideał klik 

2. Vichy Normaderm 3w1 jakoś nie do końca przypadł mi do gustu. Jest to gęsty , biały krem, jak twierdzi producent o potrójnym zastosowaniu.
Ja zużyłam go jako maseczkę, ale szału nie było!

3. Peeling enzymatyczny Perfekta był kiedyś moim ulubionym specyfikiem w tej kategorii. Ostatnio miałam jednak wrażenie, że coraz gorzej radzi sobie z martwym naskórkiem. Zużyłam i pewnie kiedyś jeszcze wrócę.


4. Pianka do włosów Taft, która zakónczyłam swój żywot przed zużyciem całego produktu. Mocny kosmetyk, dobry, ale osobiście bardzo  rzadko używam takich specyfików do włosów. Stąd, tego nie udało mi się zużyć do końca.

5. Micel Vichy, dla mnie jedyny i niezastąpiony. Radzi sobie świetnie z małym moim makijażem i nie podrażnia. Zużywam jedną butlę za drugą i tylko czekam na promocje:)

6. Odżywka w sprayu GlissKur - kiedyś była przeze mnie ubóstwiana. Dziś, zużyłam, ale bez szału. Włosy po użyciu prezentowały się całkiem, całkiem, ale dawniej jakoś bardziej mnie zachwycała.



7. Biedronkowy zmywacz do paznokci

8. Neutrogena 2 w 1 klik

9. Waniliowe masło TBS klik

13 komentarzy:

  1. dla mnie tez micel vichy jest numerem 1 :)

    A maselko waniliowe dostalam od ciebie w blogobxie i ciezko mi jest je znalezc ale zapach jest fenomenalny

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś bardzo lubiłam ten peeling enzymatyczny z Perfecty, ale już dawno go nie miałam. Widzę, że też masz mieszane uczucia na jego temat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za tym zmywaczem Nailty. Chętnie wypróbuję ten peeling z Alterry!

    OdpowiedzUsuń
  4. zdzierak z perfecty bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne denko :). Mnie to 3w1 z Vichy wyjątkowo odpowiadało jako żel do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam peeling z Perfecty :) i bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię ten peeling Altery :) również skończył mi się zmywacz z biedronki, ale jakoś go ostatnio tam nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe zażycia, zmywacz z Biedrony uwielbiam, Odżywkę w sprayu GlissKur mam ochotę przetestować...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie ten peeling perfecty chodzi po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się właśnie zastanawiam nad Vichy 3 w 1

    OdpowiedzUsuń
  11. Eh ten zmywacz z biedry jest koszmarny :/
    Wszystkie glisskury niestety obciążają moje włosy. Ogólnie zraziłam się do tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kiedyś uwielbiałam tą odżywkę

    OdpowiedzUsuń

To miejsce jest idealne na brak Twojej reklamy!