poniedziałek, 20 stycznia 2014

Kolejne spotkanie z BingoSpa

To już moje trzecie spotkanie z marką BingoSpa i szczerze muszę przyznać, że najprzyjemniejsze. Tym razem sama mogłam okazję zdecydować, co mam ochotę przetestować. A więc w moje ręce trafiły:

Algi i minerały - sól do kąpieli BingoSpa

Mandarynkowy żel pod prysznic Artline (produkt, niestety już niedostępny)

Jedwabne mydełko do rąk BingoSpa

Mleczko kokosowe z olejkiem migdałowym (niestety, produkt też już niedostępny)

Pearls of beauty - cashmere BingoSpa



Tym razem zdecydowałam się przede wszystkim na produkty kąpielowe. Przede wszystkim z racji posiadania dość sporych zapasów produktów do twarzy. I muszę przyznać, że była to słuszna decyzja.
Produkty typu mleczka, sole, płyny do kąpieli stanowią dla mnie w 100% umilacz tej czynności i dokładnie taką funkcję spełniały te produkty.

Najbardziej przypadł mi chyba do gustu mandarynkowy żel pod prysznic, ślicznie pachniał, owocowo, niezbyt natrętnie, orzeźwiająco. Dobrze się pienił i jest wydajny. Niestety nie jest już dostępny w ofercie sklepu internetowego BingoSpa.
Polubiłam również kokosowe mleczko do kąpieli z olejkiem migdałowym. Mleczko nie pozwalało na przygotowanie wanny pełnej piany, ale po kąpieli z dodatkiem tego specyfiku skóra była przyjemnie nawilżona i nie wymagała już użycia balsamu. Co bardzo sobie cenie w tego typu kosmetykach.
Z przyjemnością też rozkoszowałam się kąpielami z użyciem kaszmirowych perełek i soli z algami i minerałami. Ta ostatnia wystarczy mi jeszcze na długo - opakowanie jest olbrzymie.





Aktualnie rozważam złożenie większego zamówienia na stronie sklepu (oczywiście korzystając z kupony ShinyBox). Jakie kosmetyki tej marki możecie mi polecić? Co Wam przypadło do gustu?

14 komentarzy:

  1. Same wspaniałości wybrałaś ;)
    Z pewnością każda kąpiel była przyjemnością :D

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam maski do wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę coś w końcu z tej firmy wypróbować, bo jeszcze nie miałam okazji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super współpraca. Tylko zazdrościć ;)
    Dodałam do obserwowanych
    Jeśli masz chwilę to zajrzyj do mnie
    kosmetykidlacb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałabym chyba podobne kosmetyki - bardzo ciekawe rzeczorki sobie wybrałaś.
    Pozdrawiam,
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić odkurzacze fryzjerskie i jeszcze odkurzacz do salonu fryzjerskiego. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń

To miejsce jest idealne na brak Twojej reklamy!