poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Kiss kiss bye bye

Udało się! Obebrałam dziś (tj. 2. kwietnia) marcowego KissBoxa. Oczywiście musiałam pofatygować się do punktu inpostu z awizem, które czekało na  mnie w skrzynce.
Na szczęście dostałam pudełko oraz tusz - podarunek za dyskusję. (Tak, tak tuszu nie było w boxie).


Oto całość IsaDorowa:



Róż w nieletnim kolorze:



Chusteczka - pewnie wyjęta z gazety (przynajmniej ślady z tyłu na to wskazują):




To co - czas się pożegnać - kiss kiss bye bye!

12 komentarzy:

  1. Ja również żegnam kiss boxa:)Pzd.I

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorkowana, to u Ciebie czytalam wlasnie o sotkaniu douglasowym i dlatego sie zainteresowalam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przynajmniej nie żałuję, że znowu zapomniałam o zapisach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja się cieszę, że nie zdążyłam zamówić marcowego kissboxa! Ale za to jak żałuję, że zamówiłam kwietniowego - ciekawe co tym razem wywiną... ?

    Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha ten cały kissbox to totalna żenada :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam gdzieś już o tym boxie. Chyba dostanę obrzydzenia do IsaDory na kolejne kilka miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozytywnego wrażenia firma nie zrobiła.

      Usuń
  7. Śmiech na sali po prostu....

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam zawartość KissBoxa na innych blogach i szczerze mnie rozczarowała, zdecyduję się raczej na prenumeratę GlossyBoxa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ze mną kiss prowadzi radosną wymianę zdań od dzisiejszego ranka(maila wysłałam do nich wczoraj po 21),kosmetyki są ponoć świeże,dobre i nie otwierane,pomimo braku folii na błyszczyku,co co rimella to nie wiedzą jaka data produkcji,ani ważności,mają jutro odpisać na ten temat,poza tym chcieli mi przesłać nowe mleczko do demakijażu z zaznaczona datą ważności,hmm,masakra,ale czekam na dalsze maile:)
    Chyba post z tego zrobię,bo można się uśmiać z ich odpowiedzi,chociaż moje pytania też nie są za składne,ale zła jestem jak osa:)Pzd.I

    OdpowiedzUsuń

To miejsce jest idealne na brak Twojej reklamy!