sobota, 3 marca 2012

Nowy Tk Maxx w Krakowie + EO Cosmetics

Jak większość Krakowianek już zapewne wie w Krakowie w M1 został dziś otwarty kolejny sklep TK Maxx.
Nie planowałam go dzisiaj odwiedzać (bo bardzo nie lubię centrów handlowych podczas weekendu), ale przypadkowo znalazłam się w okolicy.
Nie mogłam więc nie skorzystać z okazji i zawitałam do sklepu.
Tłumy, tłumy, tłumy. Tak można opisać panującą sytuacje.
Udało mi się pobieżnie przejrzeć asortyment sklepu i moją uwagę przykuły produkty do włosów: szampony i odżywki EO Cosmetics. Nie spotkałam się z tą marką. Producent opisuje kosmetyki jako wytworzone z organicznych składników, bez parabenów i SLSów. Przyjazna cena  - 35zł za litrową butlę - spowodowała, że skusiłam się na jeden szampon.


Spotkałyście się kiedyś z produktami tej firmy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To miejsce jest idealne na brak Twojej reklamy!