piątek, 23 marca 2012

Idealne oczyszczanie

Od około 1.5 roku stosuję 3 etapową pielęgnację moje twarzy. I zauważyłam efekty stosowania 3 kroków. Ale nie są to 3 kroki Clinique. Próbowałam przestawić się na pielęgnację tej firmy, ale moja cera nie do końca była z tego zadowolona.
Jednak moja codzienna rutyna składa sie  z trzech kroków: oczyszczania, tonizowania i nawilżania.
Dziś o pierwszym etapie - oczyszczaniu. I tu o moim ulubionym żelu do mycia twarzy. A ten właśnie pochodzi z 3 kroków Clinique i jest jedynym z produktów z trio Clinique, które używam. Jest to żel do mycia twarzy dla 3 i 4 typu. I dla mnie ten produkt nie ma sobie równych.
Kilkakrotnie próbowałam znaleźć zamiennik, niestety bezskutecznie.
Neutrogena, Effaclar czy nawet żel z Biedronki nie były w stanie zastąpić mi żelu Clinique.


Produkt idelanie oczyszcza moja twarz, nawet jeśli znajduje się na niej podkład, nie podrażnia, dobrze współpracuje z ściereczką muślinową, jest bardzo wydajny - jedna pompka wystarcza do oczyszczenia cery, a całe opakowanie 200ml starcza mi na 5 miesięcy.
Jest bezpachowy i nigdy mnie nie uczulił. Idealna gęstość sprawia, że nie spływa z dłoni po aplikacji.

Minusem jest cena - 79zł za 200ml, dlatego staram się kupować go podczas obniżek czy dni VIP w Sephorze.

A może znacie jakiś tańszy zamiennik pierwszego z kroków pielęgnacji Clinique.

1 komentarz:

  1. Cena trochę odstrasza, ale skoro jest dobry, to warto zakupić go ;)
    Niestety nie znam ;/

    OdpowiedzUsuń

To miejsce jest idealne na brak Twojej reklamy!