sobota, 19 listopada 2011

Pędzle Elf

Dziś kolejna część mojej opowieści o pędzlach do makijażu. Przyszła kolej na pędzle ELF. W swojej kolekcji posiadam cztery pędzle tej firmy.
Pędzle pochodzą z trzech rożnych linii ELFa. 
Pierwszy z nich to bambusowy pędzel do pudru. Był najdroższym z pędzli ELF jaki kupiłam. To ten z jasnym włosiem na zdjęciu. Pędzel używam ponad rok, nie codziennie, ale dość często. Przez ten czas nie zmienił swoich właściwości, pomimo wielokrotnego mycia. Nie jest jednak moim idealnym pędzlem do pudru. Dużo lepiej pracuje mi się z Real Techniques.
Ten wydaje mi się za mały do pudru, a za duży do innych produktów. Nie jest zły. Można nim ładnie nałożyć puder, ale troszkę trzeba się napracować . Oceniam go na 3.5/5.
Kolejne dwa pędzle pochodzą z drożej, "profesjonalnej" linii ELFa.  Jest to płaski pędzel do pudru i skunks.
Pędzel  do pudru jest genialny. Używałam go do aplikacji pudru, ale przede wszystkim do nakładania podkładu. W tej roli sprawdza się bardzo dobrze. Dzięki niemu mogę idealnie rozprowadzić cienką warstwę podkładu. Mój egzemplarz zepsuł się. Odpadł od rękojmi, ale udało mi się go bez problemu skleić. Ode mnie otrzymuje 5/5.
Skunksa ELF używam do aplikacji różu i bardzo go lubię w tej roli. Nie ma co się rozpisywać. Jest to dobry pędzle w dobrej cenie bo kosztował 3.5 funta. 
Służy mi ponad rok i nic się z nim nie dzieje. Ten też zasługuje na 5/5.
Ostatni pędzelek kosztował 1.5 funta i służyć ma do rozcierania cieni w załamaniu. Nie jest najlepszy w tej funkcji. Natomiast używam do do nakładania korektora pod oczami. I uważam, że jest lepszy niż pędzel Real Techniques, o którym pisałam Wam jakiś czas temu. Jest mniejszy i dzięki temu można nim świetnie rozprowadzić korektor. Nie wypadają mu włoski, dobrze się go myje i nie traci swoich właściwości pomimo wielokrotnego czyszczenia. Zdecydowanie 6/5!

Podsumowując, pędzle ELF lubię bardzo. Myślę, że są dobrymi produktami w super cenach. Szkoda tylko, że z oficjalnej strony ELF nie można zamówić już do Polski, bo omija nas bardzo dużo fajnych promocji!


2 komentarze:

  1. tez mam pare pedzli elf i moim zdaniem sa to swietne pedzle,z mich od kwietnia nie wypadl anie jeden wlosek:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają interesująco :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

To miejsce jest idealne na brak Twojej reklamy!