poniedziałek, 3 grudnia 2012

Dermedic Hydrain3 Hialuro - krem pod oczy


Krem pod oczy firmy Dermedic Hydrain3 Hialuro wygrałam w konkursie na facebooku. Przywędrował do mnie bardzo szybko wraz z zestawem próbek innych kosmetyków marki.

Firmę Dermedic znałam wcześniej tylko z jednego produktu - kremu Hydrain2, który nota bene chociaż jest skóry suchej, świetnie sprawdził się do mojej mieszanej, jako bogaty krem na noc. Ale o tym innym razem.

Krem Hydrain3 Hialuro przeznaczony jest do skóry suchej i bardzo suchej. Osobiście jestem posiadaczką cery typowo mieszanej, ale na noc pod oczy lubię używać produkty dobrze nawilżające, również te bardziej treściwe.
Warunek, nie mogą zapychać.

A jaki jest Hydrain3?

W  tubce z bardzo wygodnym aplikatorem znajduje się 15ml produktów. Dużo, jak na krem pod oczy. Specyfik zapewne wystarczy na kilka miesięcy regularnego stosowania. 
Produkt to biały, typowy krem, który przyjemnie się rozprowadza i dobrze wchłania.
I choć przeznaczony jest do suchej skóry, nie zauważyłam problemów na cerze mieszanej.
Krem używałam tylko na noc. Po wchłonięciu pozostawia skórę dobrze nawilżoną. 
Po kilku tygodniach ciężko mi ocenić długotrwałe działanie specyfiku, ale na razie jestem zadowolona. Pewnie więcej będę w stanie powiedzieć po zużyciu całego opakowania, ale to zajmie mi kilka miesięcy! 

Produkty Dermedic widziałam ostatnio w SuperPharm w świątecznych zestawach w bardzo przyjaznych cenach.

A jeszcze skład dla dociekliwych.

Używacie produktów Dermedic? Polecacie jakiś kosmetyk szczególnie, bo mam ochotę przetestować coś jeszcze.

4 komentarze:

  1. Używałam ich kremu pod oczy z którego byłam bardzo zadowolona i również mam chrapkę na inne kremy:)
    Podobno mają świetny krem nawilżający:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej kochana, zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :)
    http://pacyfikatorka.blogspot.com/2012/12/liebster-blog-award_3.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam kiedyś "wcześniejszej wersji", ale teraz byłby już dla mnie za słaby...

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używałam, ale czytałam o nim dużo w internecie.;) przy najbliższej okazji na pewno go kupie.

    OdpowiedzUsuń

To miejsce jest idealne na brak Twojej reklamy!