czwartek, 29 listopada 2012

MAC Studio Fix: podkład + puder


MAC Studio Fix jest jednym z najbardziej znanych produktów firmy MAC.
Kultowa puderniczka zawiera produkt do twarz będący połączeniem pudru i podkładu. Wydaje się, że jest to produkt idealny.

Na swoje pierwsze opakowanie skusiłam się stosunkowo niedawno.
Mój jest w kolorze NC20.

Produkt aplikuje się bardzo przyjemnie, zarówno pędzlem jak i gąbeczką, bez smug.

Efekt bezpośrednio po aplikacji (na krem) jest fajny. Nie jest idealny, ale osoby przyzwyczajonej do ELDW, ale nie jest zły.

Produkt nie zapewni mocnego krycia, ale daje też sztucznego efektu.
Niestety, po kilku godzinach od nałożenia skóra nie jest zmatowiona, a nawet mocno się świeci. I jak dla mnie nie wygląda już estetycznie. Poprawki bibułkami nie doprowadzają też cery do stanu, który by mnie satysfakcjonował. 

Studio fix stosowany jednak jako puder (na podkład Estee Lauder) sprawdza się bardzo przyzwoicie. Ładnie matowi skórę. I efekt utrzymuje się długo, łatwo też można wprowadzić idealne poprawki bibułkami.

Co do ogólnej oceny?
Produkt wydaje się być wydajny. Znacznie bardziej niż np. prasowany Blot Powder. Żałuję, że na mojej skórze nie sprawdza się jako 2w1. Myślałam, że znajdę idealny produkt do makijażu twarzy, gdy bardzo się spieszę. Jako puder, ale aplikowany ostrożnie, produkt z przyjemnością zużyję. Nie wiem jednak czy będę chętna na kolejne pudełeczko.





7 komentarzy:

  1. oj, chętnie bym wypróbowała puder z MAC, tyle o nim słyszałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go i bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie podklad sie nie sprawdzil. Byl to moj pierwszy produkt MAC i nie powiem, na jakis czas po jego zakupie zrazilam sie do marki.
    Po pierwsze mialam fatalnie dobrany kolor, przez konsultantke.
    Po drugie, na mojej mieszanej twarzy w ogole sie nie sprawdzal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, mam wrażenie, że na mieszanych cerach się jako podkład nie sprawdza.

      Usuń
  4. nie miałam, chociaż zastanawiałam się pomiędzy tym a blat powder - ten drugi zakupiłam

    OdpowiedzUsuń

To miejsce jest idealne na brak Twojej reklamy!