sobota, 29 września 2012

ESSIE w Tk Maxxie

W Tk Maxxie pojawiły się znów zestawy trzech lakierów Essie. Nie mogłam przejść obojętnie obok nich i jeden wrócił ze mną do domu.

Mój trojak zawiera kolory: Lapiz of Luxary, Geranium, Midnight Cami. Zwłaszcza ten ostatni już od dawna mi się marzył.
Lakiery są w wersji 13.5ml ze starym pędzelkiem. Cena 3 sztuk to 50zł.
Wybór kolorów był duży (w Krakowie widziałam lakiery w Bonarce i w M1), kolory takie jak np. Waltz, Mesmerize czy  Demure Vixen.

 

Który najpierw?

12 komentarzy:

  1. ładne, ale ten Midnight Cami zdecydowanie najciekawszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Lapiz of Luxury i Geranium bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, sama bym się skusiła. 50zł za lakiery Essie to naprawdę nie dużo, w dodatku Ty kupiłaś te, których nie ma w SP :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo tych nowych jeszcze nie widziałam w TK'u :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nic nie pisz, bo ja dziś przeszłam koło TK maxxa obojętnie. :( Mam do niego strasznie daleko, dzisiaj byłam w okolicy i nawet nie wchodziłam, ze względu na brak kasy. :< Kiedyś przyjdzie i mój czas! Trzeba być dobrej myśli. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie w TkMaxxie jak ostatnio byłam to nie było praktycznie nic z essie. Jedynie ten zestaw na który się zdecydowałam i zestaw jednego z odżywką. Zero wyboru :(:(

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie w TkMaxxie jak ostatnio byłam to nie było praktycznie nic z essie. Jedynie ten zestaw na który się zdecydowałam i zestaw jednego z odżywką. Zero wyboru :(:(

    OdpowiedzUsuń
  8. O, super. Dobrze wiedzieć, że są takie zestawy w krakowskim Tk Maxxie. Dzisiaj będę w okolicy, chętnie kupię ten zestaw :) Miałam kupić Lapiz of Luxary w Super Pharm, więc to będzie niezła oszczędność :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo korzystna cena ;) Uwielbiam essie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne kolorki w super cenie :)
    czekam niecierpliwie na słoczyki :)

    OdpowiedzUsuń

To miejsce jest idealne na brak Twojej reklamy!