czwartek, 24 maja 2012

Sięgnęły dna

Dużo ostatnio produktów w mojej łazience zakończyło swój żywot. Długo już zbieram opakowania i w końcu przyszedł czas na obfocenie i wstawienie ich tu (w końcu nie można funkcjonawać z nowymi i starymi;).

 1. Płyn do demakijażu oczu Clinique - bez szału.
 2. Płyn do demakijażu całej twarzy Clinique - nic nie zmywał, za to ma super buteleczkę.
 3. Szampon AVON - jeden z moich ullubionyh - szkoda, że wycofany.
 4. Krem Yes to Cucumbers - czekam na kolejną promocję w Sephorze.
 5. Krem Clinique Superdefence SPF 25 - też bardzo przyjemny, dobry pod makijaż dla cery mieszanej.
 6. Essie Good to Go - mój ukochany i niezastąpiony topcoat (buuuu)


 7. Paco Rabane Milion Lady - czemu uwielbiane zapachy tak szybko się kończą?
 8. Krem Clarins, który mi się zdecydowanie nie spodobał i skończył jako krem do rąk.
 9. Maskara Clinique - lubię ją, ale płakać nie będę.
10 - 11. Małe micele Vichy - moje ukochane, choć ten w wersji Normaderm przesusza skórę.
12. Maska algowa pod oczy z DomowegoSPA - moje naoczne MustHave!


 13. Odżywka do włosów Le Petit Marseillais - jedna z lepszych odżywek jakie miałam.
 14. Tonik Soraya nawilżający - dobry produkt w świetnej cenie. Już mam kolejną butelkę.
 15. Żel pod prysznic z kuleczkami oliwy Balea. Nie powalił na kolana. Zbyt gęsty i mało nawilżający.
 16. Micel Vichy duży  - jak 10 - 11.


No to już teraz mogę się pożegnać z opakowaniami.
A Wam jak idzie zużywanie?

11 komentarzy:

  1. faktycznie postarałaś się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak tak sobie czasem patrzę to stwierdzam, że jednak nie mam w swoich zbirach tak dużo kosmetyków :)
    gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja denkuje ale od razu do kosza wszystko trafia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie często też. Ale ostatnio postanowiłam zobaczyć ile tego jest po kilku tygodniach. Teraz już wszystko poszło do kosza.

      Usuń
  4. w jakiej cenie ten krem do twarzy z clinique?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem. To było opakowanie 15ml (był do czegoś dołożony).

      Usuń
  5. u mnie majowe denko też będzie spore :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten tonik soraya ale ciężko go ostatnio dostać

    OdpowiedzUsuń

To miejsce jest idealne na brak Twojej reklamy!