poniedziałek, 20 lutego 2012

Wiosennie z etorebką

Kilka tygodni temu (oczywiście nie miałam, kiedy napisać) kupiłam mały (już) wiosenny akcent w sklepie etorebka.pl. Miałam trochę zniżki i była promocja, ale i tak bardzo długo zastanawiałam się na zakupem. W końcu Sis zdecydowanie przekonała mnie do pomarańczowego cudeńka. Kolor na stronie internetowej nie jest tak ładny jak w rzeczywistości. Co bardzo mnie ucieszyło, gdy odebrałam zakup.
Torebka jest malutka, określiłabym ją mianem spacerowej lub do kina.


Na stronie etorebki można ją zakupić również w wersji żółtej. Mnie jednak bardziej spodobała się ta pomarańczowa.

Byłam bardzo zaskoczona (pozytywnie), gdy okazało się, że dwie komory boczne są odpinalne i może użyć ich jako kosmetyczek czy kopertówek.

Aktualne cena torebki w sklepie to 49zł w wersji pomarańczowej i 59zł w wersji żółtej.
5% rabatu można dostać zawsze (wystarczy np. kliknąć w baner po prawej stronie).
Czasem sklep ma promocje -10zł na wszystkie torebki - wtedy myślę, że warto zakupić. W normalnej cenie - decyzja do przemyślenie - w końcu to tylko mała torebeczka.

A Wy czujecie już wiosnę w powietrzu? Szykujecie wiosenną garderobę i dodatki? Ja nie mogę już się wręcz doczekać!

3 komentarze:

To miejsce jest idealne na brak Twojej reklamy!