środa, 28 grudnia 2011

Ulubione kosmetyki 2011 (makijaż)

Rok 2011 się kończy - dlatego postanowiłam wybrać moich ulubieńców w kategorii makijaż. Jest to tylko kilka kosmetyków - z różnych przedziałów cenowych, które naprawdę mnie zachwyciły. Są to kosmetyki dobrej jakości oraz takie, za które warte są swojej ceny (wydajne, w idealnym kolorze, do makijażu codziennego) i wiem, że zużyje je w całości.
Oto piątka moich szczęśliwców: 

 Podkład - Estee Lauder Double Wear Stay-in-place.
 mój jest w kolorze Fresco. Nie od razu się pokochaliśmy, ale teraz spisuje się bardzo dobrze. Cały dzień zostaje na twarzy. Nie zmienia koloru. Chciałabym, aby był tańszy. Na szczęście jest wydajny!
Ulubionych cieni nie mam. Cenię cienie MAC, ale uważam, że są za drogie i przez  to nie zasłużyły na miano ulubieńców. Za to baza Urban Decay takiej odznaczenie ode mnie dostaje. To już drugie opakowanie tego produktu i zapewne nie ostatnie.


Moje brwi ujarzmiał żel Delia w kolorze brązowym.Dobry, wydajny, w fajnej cenie. Nic dodać, nic ująć.
Ulubiony tusz to produkt Clinique - High Impact Mascara. Jest wg mnie za drogi, ale co jakiś czas można dostać miniaturkę w Sephorze oddając swój stary tusz. Dlatego też zdecydowałam się temu produktowi przyznać odznaczenie.


Korektor pod oczy jest dla mnie bardzo ważnym produktem w makijażu. Niestety ciężko znaleźć idealny. Nie może być za ciężki, zbierać się w zmarszczkach, wałkować, ale musi zakrywać cienie i wyglądać naturalnie. lipcu tego roku odkryłam Pro Longwear firmy MAC. I ten korektor jest dla mnie prawie ideałem. Prawie - bo nie ma bardzo mocnego krycia, ale wystarczające, dzięki temu wygląda naturalnie.  Jest wydajny - przez 5 miesięcy zużyłam trochę ponad 1/3. Pompka w opakowaniu zapewnia higieniczne używanie.
A Wy wybrałyście już swoich ulubieńców 2011 - podzielcie się bestselerami!

10 komentarzy:

  1. jeszcze swoich ulubieńców nie wybrałam;/
    jaka jest cena tego podkładu:)
    +jestem setnym obserwatorem:) licze na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny ranking :) chętnie wypróbowałabym ten korektor z MACa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze to nic stąd nie miałam, zapraszam do siebie i do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkład Estee Lauder Double nie zatyka porów? :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Estee Lauder DW też uważam za super podkład, podobnie jak lubię tusz z Clinique :) czaję się na ten korektor z Mac... napisz coś wiecej na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Paula podkład kosztuje ok. 150zł, ale kupuję takie produkty tylko, gdy jest min. 20% zniżki w Sephorze lub jakaś promocja

    OdpowiedzUsuń
  7. @Charlene-o Ten podkład nigdy mnie nie zatkał - a wiele produktów zatyka mi pory. Najlepiej poprosić o próbkę lub odlewkę w Sephorze lub Douglasie. Niechętnie ale dają! Przed zakupem drogiego podkładu trzeba go osobiście przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  8. @nastusia Szykuję notkę o korektorze. Powinna jutro się pojawić! Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwa produkty mam :D MAC korektor i DW EL oba uważam za świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten podkład z este lauder ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń

To miejsce jest idealne na brak Twojej reklamy!