czwartek, 20 października 2011

Sephora - Różowa wstążka

Październik od lat jest miesiącem różowej wstążki. Wiele firm kosmetycznych kumuluje swe działania mające na celu przeciwdziałanie chorobom nowotworowym piersi u kobiet. Wiele marek kosmetycznych wypuszcza na rynek w tym okresie, z których część lub całkowity dochód przeznaczony jest na walkę z oraz profilaktykę nowotworów piersi.
Oto przykłady takich produktów (zdjęcia pochodzą z Sephora.pl):
















W październiku (i przez cały rok) nie zapomnijmy o tym, że poza wspieraniem szczytnych kampanii niezwykle ważne jest samobadanie piersi oraz lekarskie badania (usg lub mammografia).

4 komentarze:

  1. to dobrze ,że jest aż taka promocja tego ;) bo bardzo dużo kobiet niestety umiera na raka piersi :( Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo ważne i należy o tym przypominać zawsze. Kosmetyczka wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się. Pamiętać i przypominać przez cały rok!

    OdpowiedzUsuń
  4. przypominać, przypominać, przypominać.
    pamiętać, pamiętać, pamiętać.
    badać, badać, badać :)

    OdpowiedzUsuń

To miejsce jest idealne na brak Twojej reklamy!