czwartek, 4 lipca 2013

Sephorowe wyprzedaże

Czas maksymalnego kuszenia nastał. Oczywiście moje nogi same wybrały kurs Sephora już w pierwszym dniu wyprzedaży. Ale tym razem skromnie, ku uciesze mojego portfela.
Tym razem z perfumerii wróciły ze mną: zestaw lodowych lakierów Nails inc., które nota bene nie posiadają żadnych nazw (?) oraz piętnastomililitrowy podkład Lancome Teint Idole Ultra 24h. I tyle. Więcej wizyt w Sephorze nie planuję. I tego zamierzam się trzymać...
A Was skusiły już Sephorowe promocje?





24 komentarze:

  1. Faktycznie skromnie :) ja poszalałam w BBW, więc już nigdzie się nie wybieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zestawik Nails Ink wygląda słodko :D zwłaszcza miętka z drobinkami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyprzedaze sa teraz w Spehoprze:) Bedziesz zadowolona z tego Lancome:) A ile za niego dałas , bo rozumiem ze sprzedaja 15 ml?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 15ml kosztuje około 37zł, także cena naprawdę super.

      Usuń
    2. Super cena, tydzień czy dwa temu były po 75zł/15ml :)

      Usuń
    3. Widziałam własnie. Teraz -50%, cena idealna, by wypróbować produkt.

      Usuń
    4. no tak teraz ceny jeszcze spadły, a jaki to kolorek? 01?

      Usuń
    5. Ja mam 02, był jeszcze 03. 01 nie widziałam, ale odwiedziłam tylko jedną Sephorę.

      Usuń
  4. ale lakiery są piękne... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam słabość do uroczych, kolorowych, zwłaszcza tych małych buteleczek z lakierami.

      Usuń
  5. jakie słodkie te lakiery! i to opakowanie bombowe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten lakierek w środku bym chciała mieć :P

    OdpowiedzUsuń
  7. kolory lakierów bardzo mi sie podobają :)
    do sephory i tak mam daleko, więc mnie nie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie skusiła Naked2 za 95zł:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, muszę też poszukać!

      Usuń
    2. Ja o promocji na Naked2 wyczytałam na wizażu i pobiegłam do S z samego rana :D U mnie w Sephorze byly schowane gdzieś w szufladzie Estee Lauder, musialam sama spytać o te palety, pracownica nawet nie znała ceny, po sprawdzeniu w systemie okazało się, że faktycznie 94,90zł <3 Właśnie dziwię się, że tak cicho o tym, toż to świetna okazja :)

      Usuń
  9. lakiery są świetne :) ile zapłaciłaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy raz wiedzę podkład w pojemności 15ml ja niestety na promocję wybrać się nie mogę przez tą moją cholerną nogę:/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam dziś zapach Sun& Roses Savador Dali 50 ml za 70 zł:) jestem ciekawa tego podkładu:)

    OdpowiedzUsuń

To miejsce jest idealne na brak Twojej reklamy!