sobota, 29 czerwca 2013

Paczka od Streetcom

Dawno, dawno temu zarejestrowałam się na portalu zajmującym się marketingiem rekomendacyjnym -  Streetcom. Długo nie zostałam wybrana do żadnej kampanii, więc o całej sprawie zapomniałam.

Streetcom przypomniało sobie o mnie kilka dni temu, proponując mi (lub komuś z moich bliskich) udział w testach produktów Loreal Revitalift Laser X3. Paczka z produktami dotarła do mnie w ciągu jednej doby i tym samym moja rodzicielka została obdarowana produktami anti-age.

W samej paczce znalazłam krem na dzień, serum i potężną porcję ulotek i próbek. Rodzicielka zgodziła podzielić się swoim spostrzeżeniami - w najbliższych tygodniach pojawią się na blogu.

Mam też dla Was kilka niespodzianek. Po pierwsze jeśli już teraz chcecie poznać krem Loreal Revitalift Laser X3, chętnie podzielę się z Wami próbkami. Zostawcie swoje zgłoszenie (z adresem email) w komentarzach pod tym postem.  Dwie osoby zostaną obdarowane próbkami. Na zgłoszenia - tylko od publicznych obserwatorów -  czekam do jutra (niedziela, 30. czerwca) do godziny 12:00.

Śledźcie też pilnie mojego bloga i profil na facebooku. Wkrótce będę miała do Was do rozdania również pełnowymarowe produkty Loreal!

Uwaga: Kosmetyki z linii Revitalift Laser X3 polecane są po 40 roku życia.






6 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbuję próbki razem z moją mamą :)
    agnieszka2200@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe jak się sprawdzi :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze jestem za młoda na takie kosmetyki : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna paczka - GRATULUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie przygarne te probeczki dla mojej mamy.
    pelaska93@gmail.com :))

    OdpowiedzUsuń

To miejsce jest idealne na brak Twojej reklamy!