poniedziałek, 24 czerwca 2013

Max Factor 090 Natural Glaza

Przetestowałam wiele kredek służących do podkreślania linii wodnej: białych, kremowych, różowych, żółtych, perłowych, beżowych. I nie znalazłam jak dotąd tej jedynej. Powód banalny - wszystkie wyglądały u mnie bardzo nienaturalnie lub/i nierównomiernie rozprowadzały się na linii wodnej.
Podczas akcji -40% w Rossmannie postanowiłam przetestować jeszcze jeden produkt - kredkę firmy Max Facotr w kolorze Natural Glaze.

I ta ostatnia okazała się strzałem w 10! Miękka, kremowa, w idealnym dla moich oczu kolorze, dobrze się rozprowadza i nie wygląda sztucznie.  Jest trwała i nie podrażnia.
Cena regularna to około 22zł. Czas użytkowania po otworzeniu wynosi 36 miesięcy.






6 komentarzy:

  1. przydała by mi siętakw w tym właśnie kolorze

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również skusiłam się na -40% na tą kredkę i bardzo się polubiłyśmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również posiadam tą kredkę! Baaardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ją kupić na promocji, ale się skończyły

    OdpowiedzUsuń

To miejsce jest idealne na brak Twojej reklamy!