sobota, 4 maja 2013

The Body Shop Vitamin C Skin Boost


Produkt trafił do mnie zupełnie przypadkiem, wpadł w moje ręce w ramach szybkich lotniskowych zakupów w TBS.
Vitamin C Skin Boost to specyfik do twarzy, napakowany witaminą C, który ma rozjaśniać i roświetlać cerę.
Producent zaleca stosować go jako rodzaj bazy pod makijaż.
Osobiście używałam go zarówno jako produkt na dzień - pod makijaż, już bez kremu, jak i na czasem na noc, zmieszany z mocno nawilżającym produktem.
Efekty, w wszystkich przypadkach, bardzo pozytywne.
Moja skóra bardzo zaprzyjaźniła się z Skin Boostem.

Stosowany dziennie dobrze się wchłania, nie pozostawia przeszkadzającego filmu i zdecydowanie uprzyjemnia aplikacje podkładu. Nie zatyka i nie podrażnia.

Na nocnej zmianie przyjemnie wycisza i łagodzi skórę.
Całościowo zauważyłam przyjemne rozjaśnienie i zdecydowane zmniejsza się zaczerwienień. Witamina C zdecydowanie służy mojej cerze.
Mam ochotę na inne produkty z tej linii albo coś innego z witaminą C.





13 komentarzy:

  1. jeśli redukuje przebarwienia to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię cudeńka z witaminą C :) na przebarwienia zwykle są idealne

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam nic z witaminą C. Może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  4. witamina C , dobra sprawa :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam mgiełkę i lubię ją za zapach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam i to był jedyny kosmetyk z tej serii z którym się nie polubiłam. Zapychał mi pory :(

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię peeling microdermabrsion Vit. C :))

    OdpowiedzUsuń

To miejsce jest idealne na brak Twojej reklamy!