środa, 30 stycznia 2013

Co warto kupić w DMie - peeling do ciała Balea

W łazience znaczną część mojego kosmetycznego wyposażenia stanowią kosmetyki zakupione w Niemczech, przede wszystkich specyfiki zakupione w DMie.

A tajemnicą nie jest, że w tej niemieckiej drogerii można znaleźć bardzo przyjemne kosmetyki, w przyjaznych cenach. Dlatego korzystam z każdej nadarzającej się okazji, by się  w nie zaopatrzyć.

 Balea to jedna z linii własnych drogerii DM.
Myjące peelingi do ciała są jednym z ich genialnych produktów.
Zużyłam już kilka (niestety są to zwykle linie limitowane) i za każdym razem jestem niesamowicie zadowolona.
Nie są to produkty o naturalnym składzie, więc jeśli takich szukacie to te Was niestety nie zadowolą. Mnie one jednak do gustu zdecydowanie przypadły:
  •  za piękne zapachy umilające prysznic
  • świetną cenę (ok. 1.5e za 200ml)
  • delikatną konsystencję z drobinkami zdzierającymi, nadaje się nawet do codziennego stosowania
  • wydajność i wygodne opakowanie
 Wersja Indian Chai dodatkowo posiada drobinki z olejkiem. Niestety, nie zauważyłam, aby po nich moja skóra była  lepiej nawilżona.  Co nie zmienia faktu, że warto zwrócić na te produktu, jeśli macie taką możliwość.

Po raz kolejny, niestety, bardzo żałuję, że nie mamy DMów w PL.





11 komentarzy:

  1. Faktycznie szkoda, że nie możemy sobie po prostu pójść do sklepu i kupić tych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że u Nas nie ma
    ale mamy Rossmanny a tam te ich marki własne też są niezłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda... ja bardzo lubię peelingi Lirene, ale w sumie są 2 razy droższe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u siebie zauważyłam po stosowaniu Indian Chai niezwykle wygładzoną i nawilżoną skórę :D
    Następnym razem skuszę się Buttermilk i Lemon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja z Balei bardzo lubię żele pod prysznic i szampony do włosów :) a na peelingi na pewno zwrócę uwagę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam ich szampony, odżywki i żele pod prysznik - ale o tym innym razem;)

      Usuń
  6. Uwielbiam kosmetyki z Baleii. Mam ten żel peelingujący Indiam Chai ale czeka na swoją kolej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne kosmetyki, warte wypróbowania, żałuję bardzo że w Polsce ich nie można dostać stacjonarnie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby były w Polsce na pewno bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń

To miejsce jest idealne na brak Twojej reklamy!