niedziela, 9 grudnia 2012

Lakierowa zgadywanka

Planowałam dziś o post lakierowy. Ale zanim pojawi się on na blogu przygotowałam dla Was mały konkurs.

Pytanie bardzo proste: Ile lakierów liczy aktualnie moja kolekcja? 
(Nie wliczając top coatów)

Podpowiedź: Do Obsession trochę mi jeszcze brakuje;)

Na odpowiedzi czekam w komentarzach do środy 12.12. do godziny 12. Wygrywa osoba, która trafi lub będzie najbliżej prawidłowej liczby.
Aby wziąć udział w zabawie należy być publicznym obserwatorem bloga kolorkowana.blogspot.com

A do wygrania - masełko Planet Spa AVON.






15 komentarzy:

  1. to ja zaproponuję 89 :)
    oczywiście obseruję jako Kasia Szymańska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 110 ;)
    obserwuję jako : Kate;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem słaba w strzałach, więc wszystkim życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja zaproponuję 93 :-)
    obserwuję jako Asia2424242 :-)
    mój e-mail to: joannaczy@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. 122 :) Obserwuję jako Chabrowa

    OdpowiedzUsuń
  6. 49

    obserwuję jako: lovely-paula

    OdpowiedzUsuń
  7. Może 99 ? ;)
    Obserwuje jako Mona

    OdpowiedzUsuń
  8. 102?
    Obserwuję jako Pamircia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może 73 :)
    Obserwuję jako: Nimva

    OdpowiedzUsuń

To miejsce jest idealne na brak Twojej reklamy!