Ostatnio pisałam o pudełeczku Douglasowym, w którym wszyscy kupujący otrzymali produkt Clinique o pojemności 7ml, zamiast 15ml.
Na facebooku Douglasa pojawiła się informacja, aby w tej sprawie dzwonić na infolinię. Tak też uczyniłam. Numer telefonu 0801.... czyli masakra dla dzwoniących z komórek, stacjonarnego numeru nie posiadam.
Infolinię obsługiwała Pani, która o sprawie wiedziała i poinformowała mnie, że opakowania 15ml nie istnieją, ale jako rekompensatę mogę otrzymać bon rabatowy na następne zakupy w Douglas online o wartości 20zł. Innej możliwości nie ma. A kod jest nagrodą dla osób, które błąd zauważą...
Dalsza rozmowa nie miała sensu. Napisałam na facebooku Douglasowym, zobaczymy jaka będzie reakcja. Czy sklep zdecyduje się na sensową rekomensatę? Mnie ochota na Douglasowe pudełka skutecznie minęła.
Powyżej opis produktów z otrzymanego boxa i strony Douglasa.
niestety wątpię aby była jeszcze jakaś rekompensata, jestem zniesmaczona:/
OdpowiedzUsuńJa po drugim pudełku zrezygnowałam...Szkoda pieniędzy...
OdpowiedzUsuńAle mi to rekompensata... ;/ Się nie wysilili widzę ;/
OdpowiedzUsuńNie dziwię się. W sumie szału nie ma
OdpowiedzUsuńhhmm dziwna sprawa:(
OdpowiedzUsuńJa nie zamawiałam tych pudełek, ale w tym przypadku, to faktycznie nieładnie się zachowali.
OdpowiedzUsuń