wtorek, 12 czerwca 2012

Essie w super cenie czyli wtorkowe kuszenie

Jeśli jeszcze nie macie w swojej kolekcji lakieru ESSIE lub macie ich za mało to nie lada gratką dla Was będzie oferta sklepu internetowego Paa Tal.

Lakiery ESSIE oferują w cenie 15zł za sztukę!

Dostępnych jest 25 kolorów, jest z czego wybierać:

  • Watermelon
  • Size Matter
  • Powet Clutch
  • Merino Cool
  • Mesmerize
  • Lilacizm
  • i inne

Kilka razy robiłam zakupy w tym sklepie i  zawsze byłam zadowolona.  Swoje zamówienie na nieszczęście portfela złożyłam.



Link do sklepu: klik

17 komentarzy:

  1. Cena jest naprawdę zabójcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie są to przypadkiem lakiery w poprzedniej wersji, z gorszym pędzelkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem. Jak dojdzie paczka dam znać. Cena, nawet jeśli pędzelki są w starszej wersji, jest kusząca.

      Usuń
    2. daj znać bo jestem chętna :)

      Usuń
  3. cena świetna, ale ja już mam tyle tych lakierów, że pewnie i tak bym się nie skusiła ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Wdowa Po Stalinie sprowadza na ziemie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam w ostatnim poście Aliny Rose w komentarzach że lakiery z tego sklepu do jej lokatorki przyszły jakieś przestarzałe ;> Ale może to była taka sztuka, jak będą dobre to koniecznie daj znać bo może i ja się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli coś będzie nie tak to będę reklamować. Ale liczę, że lakiery przyjdą w dobrej kondycji. Paa Tal sprzedaje ESSIE z niedawnych kolekcji, więc mam nadzieję, że będę mogła napisać wkrótce pozytywny post.

      Usuń
  6. ja nie mam zaufania do lakierów z Paa Tal w niskiej cenie, na własnej skórze a dokładnie paznokciach przekonałam się o jakości - tak niskiej jak cena lakierów Sally Hansen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestuję jak tylko do mnie dotrą i napiszę szczegółowo jak się sprawują i czy warto kupić.

      Usuń

To miejsce jest idealne na brak Twojej reklamy!