wtorek, 1 maja 2012

Nietypowa szarlotka

Bardzo lubię owoce zapiekane pod kruszonką, najbardziej z lodami waniliowymi. Lubię też owoce zapiekane na pełnoziarnistej kruszonce.

 Przepis oczywiście szybki i prosty.



Ciasto to zmielone orzechy, migdały, płatki owsiane  lub żytnie. Wg własnego wybory:) Do suchych składników dodajemy 2 łyżki rozgrzanego, płynnego miodu i całość ląduje w naczyniach (takich nadających się do piekarnika). 



 Rozpłaszczamy i układamy na "cieście" owoce i bakalie (tu jabłka i rodzynki).


Na wierzch można oprószyć tradycyjną kruszonką. 


Zapiekamy (15-20 min w 180 stopniach) i gotowe. Do spożycia na ciepło lub zimno.





10 komentarzy:

  1. mjami
    poka jak wyglądają po upieczeniu :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszym i ostatnim zdjęciu są upieczone:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie mi oczy wyszły z orbit :D Ale bym je zjadła teraz wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam. ! :) Ciekawie wyglądają i pewnie jeszcze lepiej smakują. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pycha, a ja trzeci dzień ciasto z rabarbarem piekę i te potwory od razu wszystko pochłaniają:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. aż ślinka mi poleciała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm... ale mi narobiłaś apetytu moja droga! Smakowicie wygląda, smakuje pewnie jeszcze lepiej - uwielbiam jabłkowe desery! :) Muszę spróbować, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w sam raz na dzisiejszy deserek! ;p

    OdpowiedzUsuń

To miejsce jest idealne na brak Twojej reklamy!