piątek, 20 kwietnia 2012

No i po KissBoxie

Właśnie przeczytałam maila od KissBox teamu:

Witaj,
 
 
Z dużą przykrością piszemy do Ciebie, aby poinformować Cię o tym, że po kilkutygodniowych rozważaniach „za i przeciw” podjęliśmy decyzję o zamknięciu KissBoxa. W związku z tym nie odbędzie się dostawa kwietniowego KissBoxa, ani nie będzie możliwości zamawiania kolejnych kosmetycznych pudełeczek.
Zamówiłaś najbliższego KissBoxa lub masz wykupioną subskrypcję? Możesz być spokojna. Od jutra rozpoczynamy proces zwrotów, a wpłacone pieniądze wrócą do Ciebie najpóźniej w ciągu 3 tygodni. Jeśli wpłatę robiłaś na poczcie, prosimy o przesłanie nam na maila zwroty@kissbox.pl informacji o numerze konta, na który mamy zwrócić pieniądze. Aby usprawnić proces, prosimy o tytułowanie takich maili: „Poczta – Twoje imię i nazwisko”.
Dziękujemy, że byłaś z nami. Mamy nadzieję, że pomogliśmy odkryć Ci marki i kosmetyki, które – choć wcześniej nieznane - przypadły Ci do gustu. Gorąco wierzymy w to, że idea kosmetycznych pudełeczek niespodzianek, podobała Ci się. Trzymamy mocno kciuki za Twoje kolejne, samodzielne odkrycia, które wspomogą Cię w pielęgnacji oraz dodadzą kolorytów Twojemu makijażowi.
 
 
Pozdrawiamy Cię serdecznie,
KissBox Team



No i skończyła się przygoda KissBoxa na polskim rynku...

4 komentarze:

  1. Dążyli do tego od początku. Jak się nie ma pojęcia o biznesie to się do niego po prostu nie zabiera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma się co dziwić, sami sobie taki los zgotowali..

    OdpowiedzUsuń
  3. wlasnie, to bylo do przewidzenia, biorac pod uwage ostatnie zamieszanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że oni za słabo się do tego przygotowali i przerosła ich rzeczywistość.

    OdpowiedzUsuń

To miejsce jest idealne na brak Twojej reklamy!