sobota, 4 lutego 2012

Polecane z niżej półki vol.1

Dziś kilka kosmetyków polecanych przeze mnie z tej niższej półki. Sprawdzonych w ekstremalnych warunkach:-)


Wybrane produkty pochodzą z działu makijaż. A mowa o:
  • żelowych kredkach AVON - zarówno seria SuperShock jak i Mega Impact sprawdza się bardzo dobrze. Są miękkie, przez co niestety trudne w temperowaniu. Ale są  w fajnych kolorach i w dobrej cenie. Czasem niestety po kilku godzinach rozmazują się lekko w kącikach. Ale i tak bardzo je lubię. Prawie porównywalne jakościowo z kredkami MUFE.
  • Cienie w musie RIMMEL. Już prawie kultowe pośród blogowej społeczności. Testery można kupić za 3-4zł. Mam tłuste powieki i utrzymują się na nich cały dzień. I są  idealne do szybkiego makijażu.
  • Dwustronna kredka do brwi ELF. Ja mam w wersji dla blondynek. Inne są niestety za ciemne. Z jednej strony mamy kredkę z woskiem, z drugiej korektor. W zakrętce jest temperówka. Taki zestaw do szybkiej stylizacji brwi, pozwala od razu coś zatuszować i rozjaśnić przestrzeń pod brwiami. Szkoda tylko, że kosmetyki ELF nie są już wysyłane z UK do Polski.

5 komentarzy:

  1. Ooo chciałabym dorwać tą kredkę z elf

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam cudowność kredek z AVONu :)
    A kredka z ELFa wydaje się być bardzo interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba przy następnym zamówieniu z Avonu się skuszę na kredkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. te cienie w musie mnie korcą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdraszczam cieni rimmel i chyba zaraz je kupie na allegro ;-)

    OdpowiedzUsuń

To miejsce jest idealne na brak Twojej reklamy!