środa, 12 października 2011

Szminki gwiazd

Szminki firmy MAC są znane chyba wszytskim fankom kosmetyków. Ich charakterystyczny zapach i kremowość uwiódł już chyba nie jedno serce.
Wiele celebrytek skusiło się na ten właśnie produkt do ust.


Creme D'Nude nosi Vanessa Hudgens:
a Myth  Kristin Cavallari:
 Szminka Angel stała się sławna dzięki Kim Kardashian:
a kolor Snob nosi Selena Gomez:
Disneyowska gwiazda Miley Cyrus zdecydowała się na Shy Girl:
A Gwen Stefani na Ruby Woo:
 Lady Gaga poza swoją serią dla MAC nosi Pink Nouveau:
Taylor Swift preferuje naturalny look z Hue:
Ja posiadam dwie szminki MAC:

Hue 
 oraz Angel

i rzeczywiście należą do moich nieustających ulubieńców. A Was urzekł jakich MACowy kolorek szminki?

2 komentarze:

  1. Piękne te pomadki! Zwłaszcza Myth, Snob, Shy Girl i Hue :) Kusza te pomadki... ale cena mnie skutecznie odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobaja mi sie obie ale probowalam miec angel i u mnie sie nie pojawiala mam za bardzo napigmentowane usta:( dodaje bloga do obserwowanych:)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

To miejsce jest idealne na brak Twojej reklamy!