sobota, 15 października 2011

Moje ulubione buty do tańca

Jakiś czas temu odkryłam w Internecie buty taneczne w wersjach wizytowych.
Po przestudiowaniu stron producentów dowiedziałam się, że jest to bardzo wygodne obuwie, szyte na miarę wg wybranego wzoru, koloru, z podeszwą użytkową. Nadaje się do chodzenia na co dzień, oraz jest niezastąpione do tańca na imprezach, weselach. Spokojnie można przetańczyć w nich całą noc.

Buty zamawiać można osobiście lub przez Internet. Zamawiając osobiście mamy pewność, że nasza stop zostanie idealnie zmierzona. 
Poza wyborem wzoru buta wybieramy także rodzaj i kolor materiału z jakiego zostanie wykonany, rodzaj i kolor podeszwy, dodatki, rodzaj zapięcia i ewentualne ozdoby, a także obcas i jego wysokość.
Cena takich butów wynosi 200-250zł, więc wydaje mi się, że jest to normalna cena butów wizytowych, zwłaszcza jeśli będą one ze skóry naturalnej.

Skuszona perspektywą wygodnych butów do tańca zdecydowałam się na model Victoria w kolorze nude. Mój obcas ma 7cm, a buty wyściełane są od środka skórą naturalną. Zostały już kilkakrotnie testowane i nie mają jak dotąd sobie równych. Spokojnie jestem w stanie szaleć w nich całą noc.


Oto kilka propozycji innych modeli i wersji kolorystycznych takich butów. Zdjęcia pochodzą z podkrakowskiego sklepu Akces2, ale nie chce tu reklamować żadnego sklepu. Myślę, że każde buty tego typu z podeszwą użytkową będą równie dobrze spełniały swoją funkcje.



1 komentarz:

  1. Fajny patent z tymi butami :) Myślałam, aby takie buty do tańca kupić na swój ślub - żebym mogła przetańczyć całą noc ;) ale w końcu kupiłam normalne, w których przetańczyłam i wesele i poprawiny :D

    OdpowiedzUsuń

To miejsce jest idealne na brak Twojej reklamy!